Monday, May 10, 2010

Selamat Hari Ibu...Utk mak yg terhebat!

Saya mungkin bukan jenis yg mampu meluah dgn penuh perasaan...
Saya mungkin seorg yg sgt payah berkata sayang...
Saya mungkin kelihatan amat tegar mengucap kata2 itu di depan insan itu...
Saya mungkin agak kelu mahu memulakannya...
Tapi percayalah,
saya sentiasa mengagumi, menyayangi dan menghormati insan itu...
Mungkin dgn cara saya yg tersendiri...
Mungkin tanpa kezahiran yg jelas utk menunjukkan tindakan syg saya itu...
Mungkin juga tnpa belaian manja dr saya utk insan itu...
 24 tahun hidup bersulam suka dan duka,
membina diri yg jadi kini,
maka insan itu adalah yg terbaik dan terhebat...
Biar apa juga yg lain katakan,
Di mata dan hati saya, insan itu sgt ISTIMEWA...

"Selamat Hari IBU, mak yg terhebat....!!!saya sayang, mak...~"

No comments: