Wednesday, June 23, 2010

Wajah itu...tubuh itu...~


True love and endless...~
Source: gambar ini diambil dr sini

Petang itu,
Saya kucup pipi nya,
Saya ucup dahinya,
Saya picit bahunya,
Saya genggam jari jemarinya,
peluk tubuhnya....
Tiba2 saya rasa sayu,
Saya rasa sedih dan pilu...
Sumenya tidak terasa seperti dahulu...
Mereka semakin menua,
Mereka semakin lemah,
Mereka semakin penat...
Tapi satu yg saya dpt rasakan,
Hangatnya kasih syg mereka
masih sama seperti dahulu,
Hangat pelukan mereka masih seperti dahulu...
Dan itu sekurang2nya masih mampu
membuatkan saya tersenyum....

Mak, Abah...Terima kasih atas hari-hari itu...Saya minta maaf...saya mungkin bukan anak yg terbaik tp setiap masa saya akan cuba jadi yg terbaik...inilah anak mak ngn abah yg terbaik dan terhebat...

Abah, En Matori Markom... "Selamat Hari Bapa"...Teruskan senyuman abah tuh yeh...yuz akan sentiasa ingat sampai bila2...insyaAllah... :)

No comments: