Tuesday, November 2, 2010

Masalah itu harus pergi!

Tiba-tiba naik pula semangat tengok status sendiri di mukabuku...freak kan kadang2 saya nih?hahaha~lantak!tp ini umpama ada khabar yg patut dikongsi bersama...

"Betul! Masalah datang dan pergi. Tapi masalah tak pergi macam tu sahaja. Kau xselesaikan betul2, dan kau ingat dia dah pergi padahal kau mengundang masalah baru yg lagi haru! Hamik kau! Ingat boleh lari? Jangan jadi pengecut yg asyik berlari tapi jadilah kau hero sejati yg boleh konfron dgn rasaksa hodoh dan jelik! [Fairuzmatori, 2010]"

Malam ini, saya rasa ada semangat baru yg tidak harus disia-siakan. Saya harus mengaktifkan kebolehan saya yg mmg dah tertanam sejak dahulu. Saya harus mengaktifkan misi paling hebat utk hidup saya mulai malam ini!yeahhh...! Tak mahu menjadi bodoh dan tidak merasa hebat kerana perkara yg buang masa itu! Orang dah mengorak beribu-ribu langkah, kau masih menakuk-nakuk di tempat lama... Seriously! Ini semua tanda-tanda seorang yg LOOOOSER!!! Hah! Hamik kau! Sedar diri tuh sikit! (Monolog diri)

Untuk beberapa ketika dan senggang masa ini, org itu hanya mampu melihat saya dari jauh. Saya benar-benar mahu fokus... We'll meet up again when the time has coming back again. Soon, I promise you it won't take a long time (a very serious long time but it still...a time consuming as to be HEBAT again! No offence!). So long...~

Eksyen Kamen perlu bertindak!

No comments: