Sunday, October 10, 2010

Cutey Lovey Doowey Matryoshka and Shoes

Saya tak tahu bila kegilaan ini timbul..Tapi seriously, mmg saya da mula geram nk ada koleksi matryoshka dan kasut-kasut comel ini...Cuba lihat, ni antara gambar-gambar dua benda kesukaan saya yg saya berjaya pinjam dari laman-laman maya...Don't they look very cute, huh?

Bluewish Matryoshka...ngee~
 Haaa~ini mmg grand lah sbb dlm perut yg doll paling besar, siries byk anak2nya...!ahahaha~cume kaler biru ni mcm xberapa menarik sgt lah...kurang nilai2 classy dan classic yg menjadi keutamaan saya..heee~ Gambar ini saya ambil dr sini

Cutey bluey matryoshka...
Oh-oh-ho...yg ini comel...gambar ini pula sy pinjam dr sini...

Classy and classic...I like!
Ini paling menarik sy rasa...The colours, the facial expressions, everything looks very nice lahaaaiii...~ni yg buat rsa geram sgt2 nih...Saya jumpa kat sini..


Another nice masterpiece..
Dan ini pon comel juga..Saya rasa latarbelakangnya bgnn Russia popular (lupa nama bgnn tu)..Link gambar dr sini

Cannot agree more...it's seriously cute!
Ahaha..ini kegilaan yg comel dan menarik juga..Geram tgk a friend of mine yg ada koleksi mcm ini...Kasut comel ini sy pinjam dari sini...Blog ini pon comel2..silalah tgk...huhu~

ooohh...the very dayyummm like!
Yang ini siries sgt comel...!!aiyaaa...~tgk kat web ini...lagi byk yg comel2!! *lompat2 gumbire tgk mende2 comel*

Ahaha~mungkin ramai yg akan gelak sbb sy yg sgt suke buat muka garang dan ganas ini suka benda2 macam ini... Sesuatu yg menarik ttg matryoshka yg menarik minat saya bukan shj sbb doll ni comel2 jeh...Cerita di sebalik matryoshka itu yg membuatkan sy eager...setiap patung matryoshka ada cerita yg nak disampaikan...Uuuhh...ada matryoshka yg diukir sbb nk cerita tentang turutan presiden sesebuah negara...ada matryoshka yg diukir kerana nk cerita pasal ahli-ahli keluarga...ooohh...mcm2 lah...tu yg menarik tuh!

Pasal kasut-kasut yg comel, sy mula geram bila sy tgk koleksi kawan saya yg cantik2 dan adorebel!aih~tak tahu mcm mana nk gambarkan perasaan gembira n excited tgk kasut-kasut tuh...!tp bg saya, sy lebih suka kasut yg knitted..lagi nmpk kiut sangat!huhu~dulu mase dok oz sempat la sy ade knitted stokin ala2 kasut yg sy pakai tym sejuk2 kat sane...uuuhh..tp sbb da slalu pakai, lunyai dah...tak ada pulak sy bli yg baru utk disimpan...uuuhh~menyesal!hahaha

Jadi bagi siapa2 yg baik hati dan sgt murah hati, kalau ke obesi tuh carilah matryoshka dan knitted kasut2 comel yeh utk sy...!huhu~nk tggu sy dpt gi obesi, lambat lagi kot...tp insyaAllah akan berusaha utk itu!hoooo~

Leave ya'll with peace and love from cutey lovey dowey matryoshka n babyshoes...~ *hugs3*

No comments: