Wednesday, October 6, 2010

Penamat bagi Suatu Permulaan...

Tarikh Kejadian  : 2 Oktober 2010
Tempat Kejadian: Pusat Kegiatan Kebudayaan (CAC), UIAM
Masa Kejadian   : 9 pagi - 12 tghri
Deskripsi:
- Ini penamat perjuangan 6 tahun saya dan rakan-rakan.
- Ini masanya semua dirai bersama keluarga dan rakan-rakan
- Ini detiknya saya harus muladengan yakin untuk terus melangkah
- Ini masanya saya mensyukuri nikmat Tuhan dan berterima kasih kepada semua insan yg banyak berjasa sepanjang perjalanan penuh suka dan duka.
- Dan ini masanya saya berkongsi kegembiraan dengan semua yg tidak bersama-sama sy pada detik itu.
- Terima kasih semua...Syukur padaMu, Tuhanku...Alhamdulillah...
Gambaran Waktu itu:

The smiles...
Emak dan Abah (sejurus keluar dr dewan keramat)
Another best smiles that I want to keep forever
Emak dan Abah lagi..
This is truly me! ::masuk air::
Ahahaha~perlu ke aksi ini?gendut yg mmg gemoks!
My strength, my tears, my everything...
haaa...~ini aksi terkawal sikit.. *wink3*
We finally made it, Rda!!!
Bersama coursemate, cik rodhiatun..tahniah, rda!sy xjumpe zuha...
My best companion...Dr Nora...
Bersama laling sy yg paling hot (dan kwn beliau)..thnx, busuk!
My another crying shoulder...Azah_best!
Cik azah, cik rda dan saya...
My besties...Geng masuk air..
3 wanita2 schomel mule bersatu...
Kdg2 hidup perlu bersahaja...
jadilah aksi begini...
Dan perlu juga kelihatan comel..
dan begini...
Dan ayu?
dan begini juge...
Oooh...we love each other!
maka, ini tanda kasih lalang dan lalong terhadap our laling..muahx!
Crying shoulder sy yg plg busuk dan paling basah!haha
dia antara yg terbaik dlm hidup saya...thanx a lot, bajak itam!
Antara adik yg sy syg...
anak burung ini juga tidak ketinggalan bersusah payah ke Taman Ilmu dan Budi..thnx,busuk!
Senyuman kami mmg manis...tp dia lebih gendut!
Gendut dan saya...mangsa pembulian sy sejak azali..hahahaha~
U have a big mission on your graduation...it's a promise!

Giliran kamu, konvokesyen UIAM ke-28 okkeh...gambatte!
Dia org paling excited dan paling semangat! He is my best!

Abah dan gaya YB nya..."Tahniah, anakku..."
She is my best!
Omak den da penat..jom balik! =)
ooohh...sob...sobs...~
Peluh 6 tahun dikesat hari ini..Dengan senyum dan sedikit rasa hiba, terharu..Langkah dan lembaran baru menanti di hadapan...Perlu lebih cekal..Mudah2an redha Allah mengiringi...amin...

Walaupun tanpa kehadiran abang man dan famili, kakak yg pendek, serta si busuk paling kesayangan (cik siti mu'minah) serta ketidakberpeluangan menemui sahabat yg satu itu buat kali terakhir, namun syukur...Kerana kehadiran mereka sepanjang 6 tahun ini dan tahun-tahun sebelumnya sgt bermakna...

:: Drpd abg sy yg menjadi bayang2 saya - "Sebagai abang, aku bangga dengan kau.Hari ini, hari yg aku paling happy biar aku simpan sendiri. Kau selalu aku doakan. Thanks coz make me proud & happy today. May Allah's smile upon you."::

4 comments:

sang pencinta said...

gye yb abah... smart!
crdt to the photographer..wink2~

[cntik ah bunge tu dlm gmba...trg menyala!]

FairuzMatori said...

hahaha~abah paling fotogenik kott...lalalala~

haQeita said...

okeyh. sah. saye mmg ayu! hahah~

FairuzMatori said...

uhoho~ayu yeh???oooh..baiklah kene terima sbb penyumbang terbesar keayuan adalah saye!weks~